Jak nakupovat žaluzie
Nejtěžší a nejzodpovědnější úlohou každého zákazníka je výběr správného dodavatele. Na webových stránkách často bývají lákavé fotografie stažené z různých internetových stránek. Avšak pokud nemáte možnost osobně si prověřit kvalitu dodávaných výrobků a způsob jejich prezentace, můžete být později zklamaní. I přes to, že mnoho zákazníků klade nejvyšší důraz na nízkou cenu, doporučujeme si výrobky vybírat nejen podle ceny. Například venkovní žaluzie a rolety jsou nevyhnutelnou součástí fasády a budou každý den připomínat vaše správné či nesprávné rozhodnutí.
Součástí cenové kalkulace společnosti K-system je i tzv. hodnotová nabídka. Právě dlouholeté zkušenosti a specializace v oblasti stínící techniky je zárukou spokojenosti zákazníka. Pokud je někdo specialista na okna nebo na parkety, je málo pravděpodobné, že bude také takovým dobrým specialistou na žaluzie. Naše společnost se orientuje úzce jedním směrem a v tom je naše výhoda. Skutečnost, že dokážeme porovnat kvalitu produktů s konkurenčními produkty, ale také dokážeme pro klienta „ušít produkt na míru“ vhodným poradenstvím, poskytnout mu operativní záruční a pozáruční servis, představuje skutečnou hodnotu produktu. U našich montážních partnerů bude výrobek zákazníkovi předveden a má jistotu, že dodaný produkt bude odpovídat tomu, co požadoval. Zjistěte si, jak rychle dokáže váš dodavatel reagovat v případě poruchy, kde si může koupit náhradní díly, zda dodávku dokáže realizovat samostatně, nebo si službu pouze objedná u subdodavatele.
Čeho je třeba si všímat při koupi:
- Máte možnost si osobně ověřit kvalitu výrobku na prodejním místě?
- Máte možnost získat co nejvíce informací o výrobku a jeho funkčnosti a možných omezeních prostřednictvím osobního poradenství?
- Máte možnost koupit si u svého dodavatele v případě potřeby náhradní díly?
- Je nabídka sortimentu dostatečně široká, aby vám umožnila svobodně se rozhodnout mezi levnější a dražší variantou?
- Důvěryhodnost dodavatele - stabilita společnosti na trhu, která chrání vaši investici před možnou ztrátou záručního a pozáručního servisu v případě úpadku dodavatele.