Jak nakupovat žaluzie
Nejtěžší a nejzodpovědnější úlohou každého zákazníka je výběr správného dodavatele. Na webových stránkách často bývají lákavé fotografie stažené z různých internetových stránek. Avšak pokud nemáte možnost osobně si prověřit kvalitu dodávaných výrobků a způsob jejich prezentace, můžete být později zklamaní. I přes to, že mnoho zákazníků klade nejvyšší důraz na nízkou cenu, doporučujeme si výrobky vybírat nejen podle ceny. Například venkovní žaluzie a rolety jsou nevyhnutelnou součástí fasády a budou každý den připomínat vaše správné či nesprávné rozhodnutí.
Součástí cenové kalkulace společnosti K-system je i tzv. hodnotová nabídka. Právě dlouholeté zkušenosti a specializace v oblasti stínící techniky je zárukou spokojenosti zákazníka. P okud je někdo specialista na okna nebo na parkety, je málo pravděpodobné, že bude také takovým dobrým specialistou na žaluzie. Naše společnost se orientuje úzce jedním směrem a v tom je naše výhoda. Skutečnost, že dokážeme porovnat kvalitu produktů s konkurenčními produkty, ale také dokážeme pro klienta „ušít produkt na míru“ vhodným poradenstvím, poskytnout mu operativní záruční a pozáruční servis, představuje skutečnou hodnotu produktu. U našich montážních partnerů bude výrobek zákazníkovi předveden a má jistotu, že dodaný produkt bude odpovídat tomu, co požadoval. Zjistěte si, jak rychle dokáže váš dodavatel reagovat v případě poruchy, kde si může koupit náhradní díly, zda dodávku dokáže realizovat samostatně, nebo si službu pouze objedná u subdodavatele.
Čeho je třeba si všímat při koupi:
- Máte možnost si osobně ověřit kvalitu výrobku na prodejním místě?
- Máte možnost získat co nejvíce informací o výrobku a jeho funkčnosti a možných omezeních prostřednictvím osobního poradenství?
- Máte možnost koupit si u svého dodavatele v případě potřeby náhradní díly?
- Je nabídka sortimentu dostatečně široká, aby vám umožnila svobodně se rozhodnout mezi levnější a dražší variantou?
- Důvěryhodnost dodavatele - stabilita společnosti na trhu, která chrání vaši investici před možnou ztrátou záručního a pozáručního servisu v případě úpadku dodavatele.